بسمه تعالی

 

 

(ضمن تشکر ازکلیه سپرده گذاران که در بخش نظرات سایت موسسه شرکت  وهمکاری داشته اند)

 

پیرو ارسال پیامک واریز مانده اصل سپرده کلیه مشتریان موسسه کاسپین و درخواست اعلام نظر در سایت موسسه ، خلاصه نظرات ثبت شده و پاسخ آنها به شرح ذیل اعلام می گردد:

 

1-اعلام شماره حساب یا شماره شبا یا شماره کارت توسط مشتری برای واریز وجه سپرده؟

با عنایت به هماهنگی صورت گرفته ،واریز وجه به شماره شبای فعال و اعلام شده از سوی بانک مرکزی خواهد بود.

2- درخواست مشتری برای اطلاع از مانده حساب خود؟

در صورت وجود مانده ، پس از واریز وجه به حساب سپرده گذار از طریق پیامک اطلاع رسانی خواهد شد.

3-درخواست آدرس موسسه و شعب برای مراجعه مستقیم جهت تعیین تکلیف سپرده؟

با توجه به جمع آوری مناطق و شعب در سراسر کشور، نیاز به مراجعه حضوری نبوده و موسسه از طرق مختلف اطلاع رسانی خواهد نمود.

4-مغایرت اطلاعات دارنده شماره حساب با صاحب تلفن همراه؟

ملاک واریز وجه، شماره شبای سپرده گذار می باشد.

5-درخواست بررسی میزان سود سپرده؟

درخصوص واریز سود، متعاقباً اطلاع رسانی خواهد شد.

6- عدم ارسال پیامک برای تعدادی از سپرده گذاران؟

عمده دلایل عدم ارسال پیامک، نقص اطلاعات سپرده گذار در سامانه موسسه می تواند باشد که متعاقباً در این خصوص اطلاع رسانی و تدبیر لازم اندیشه خواهد شد.

7-اعلام مخالفت با  واریز مانده سپرده قبل از شفاف سازی بیشتر؟

در صورت مخالفت در پرداخت مانده اصل سپرده، برای اینگونه اشخاص واریز انجام نخواهد شد تا متعاقباً تعیین تکلیف و اطلاع رسانی خواهد شد.

8- نحوه واریز به حساب افرادی که فوت نموده اند یا دارای وکالت نامه یا قیم نامه سرپرستی هستند؟

موسسه مبلغ را به حساب متوفی یا قیم و سرپرست ایشان واریز خواهد نمود.