مراحل پرداخت اقساط توسط مشتریان

1. ارتباط با شعبه از طریق پیام رسان ایتا به شماره 09933296423 و ثبت نام و نام خانوادگی، کد ملی و شماره تماس در پیام رسان فوق

  • تذکر 1: به دلیل محدودیت موجود، امکان تماس با شماره فوق وجود ندارد.
  • تذکر 2: در صورت سایر درخواست های مشتری، تصویر متن درخواست مورد نظر به صورت مکتوب با امضا و مشخصات در پیام رسان ارسال گردد.
  • تذکر 3: درصورتیکه متقاضی دارای چند تسهیلات نزد موسسه باشد، اطلاعات هریک از تسهیلات، را بصورت جداگانه ثبت کند.

2. اعلام مانده بدهی تسهیلات و شماره حساب موسسه جهت پرداخت اقساط توسط امور مشتریان در پیام رسان

  • 2-1: شماره حساب: 30017762004
  • 2-2: شماره شبای: IR860600300177600000200004 به نام بانک قرض الحسنه مهر ایران

3. ارسال رسید/فیش واریزی مشتری به شماره پیام رسان ایتا

4. ثبت مبلغ واریزیدر کارت اقساط مشتری توسط شعبه

5. اخذ استعلام از شعبه (از طریق پیام رسان) در خصوص بروزرسانی و یا تسویه تسهیلات توسط مشتری

6. ارسال پیام درخواست عودت وثایق و تضامین در صورت تسویه تسهیلات توسط مشتری

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *